Svettigt värre

Efter mycket adrenalinfyllda nerver,cirka 6 blåmärken,ett litet sår och en alldeles för stor portion kebab senare så är jag hemma i mitt lugna rum igen. Jag ska minnas den här dagen som mycket rolig och givande!

Som alltid så säger bilder mer än tusen ord så här kommer lite pics=)

image55
Dagens förlorare: Gröna laget (Kjelle,Rickard,Niklas o jag) + gulingen Peter


image57
Dagens unfair-player: Peter som sköt både mig och Rickard i huvudet


image56
Dagens rätt: Kebabtallrik med ris


image58
Dagens värsta: Bulan i Rickards panna såg inget vidare skön ut...


image59 
Dagens bästa: Att ha en rolig eftermiddag med sina roliga kollegor!:) Jag hade riktigt kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0