The evil look

Idag är det söndag och jag är faktiskt inte bakis! Det blev bara en liten öl igår. Mycket kanske för att det inte fanns nåt mer än så;) Bara äckliga bäska droppar och whiskey typ.

Men det blir ändå "bakiskäk" till lunch. Den klassiska söndagslunchen på båtar, stekt potatis,bacon och stekt ägg. Ibland är det gott,ibland blir det lite för mycket stekt. Just idag känner jag mig faktiskt lite sugen på det! Trots att min middag igår blev på tok för salt! Haha,det var inte gott alltså...

Hur som helst,snart så måste jag verkligen lära mig hur man lägger in videos på bloggen. Jag har just tittat på världens gulligaste unge på Facebook. Han ger sina föräldrar "the evil eye"^^
Den skulle vara perfekt att lägga upp här i detta värdelösa inlägg.

Tjena hey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0