The thief

Vi har haft en praktikant här ombord sen i tisdags. Han verkade vara sjysst och lätt att snacka med. Men jag har upptäckt att han är inte så blyg av sig och även ganska fräck. Jag menar,SÅ väl känner jag inte honom.
Jag gjorde t.ex. nachos till mig själv härom dagen som förrätt innan middagen. Då säger han: Jag tar lite här..Så tar han bara för sig. Eeh,okej..? Du får smaka,men man frågar väl först?

Sedan är det det här med datorn. Han sitter vid den hela tiden och har msn igång osv. Man bah WHAT?! Du är här för att lära dig ett matrosjobb,inte chatta på min dator! 
Igår tog han priset som gör att jag är sur på han nu. Jag stängde av datorn för dagen när vi var framme vid Husarö på kvällen. Den har ju stått igång hela dagen och verkade vara lite cp. Så tänkte jag också,då kan inte praktikanten sätta sig där för hela natten heller. Men det stoppade honom inte. 
Nej nej,vi satt alla uppe i mässen och tittade på tv när han plötsligt försvann. Han kom aldrig tillbaka för han hade gått ner hit och satt igång min dator för att gå surfa. UTAN ATT FRÅGA MIG OM LOV. 

Jag vet inte om det bara är jag,men man lånar inte någons ,man dessutom inte känner, privata,avstängda dator utan att fråga!!! 
Han hade dessutom inte stängt av den ordentligt. Den har stått på stand-by hela natten.


IDIOT.

Kommentarer
Postat av: stinab

vilket jävla mongo

2008-02-01 @ 15:12:32
Postat av: Kristina

Verkligen. Tur att jag inte jobbar när han kommer tillbaka!

2008-02-01 @ 15:58:53
URL: http://kristinaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0