Båtmupp

Det är helt otroligt vad nördig jag har blivit efter att jag sett klart SATC idag!

Har suttit här vid datorn ända sen åtta och det värsta är att jag spenderat mer tid på skargardsbatar.se än Facebook. Jag tror jag satt och läste på skärgårdsforumet i en och en halv timme. ILLA!
Hade ju lite att ta igen sen två månader tillbaka,men ändå;)


(http://www.km-stockholm.se/soderarm_km.jpg)


(www.waxholmsbolaget.se)
Här är mina två favoritbåtar,Söderarm och Viberö^^

En båtmupp är (för er som inte vet) en person som åker båt många gånger i veckan bara för skojs skull. Personen är alltså inte på väg någonstans och har inget mål med resan. Denna vill bara vistas ombord. Det tar inte lång tid innan man känner igen flera av dessa.

Igår vad jag även på vattengympa för första gången i mitt liv. Kan ju anses som lite nördigt av vissa och jag hade också mina fördomar måste jag säga. Men de upplevdes inte alls! Visst,det var äldre damer men också yngre. Jag var inte den enda i 20-års åldern. Det var dessutom riktigt jobbigt! Blir säkerligen vattengympa några ggr till! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0