Extra extra!

Jag har precis tagit mig till datorn i mitt rum från soffan i vardagsrummet. Där hade jag legat från cirka sextiden. Jag är så himla trött,blev inte mycket till sömn inatt och under dagen har jag fredagsstädat huset åt familjen (fast ingen har tackat mig ännu) och lagat hemgjorda hamburgare!

Hur som helst,värmde upp mina teveögon med lite SATC och sedan har det varit Scrubs,Skinny me,Let's Dance och ett av de roligaste programmen någonsin,Extra extra!



(http://tv.svd.se/img/svd/shows/extra-extra_3052.jpg)


Där har de en rund som heter Say my name biaaatch! Det är så jäkla kul:P Det går ut på att en av de som tävlar i lagen ska imitera en känd person/figur i en speciell situation eller agerande. Som idag skulle David Batra t.ex. göra Kalle Anka som läste Shakespeare. Hahahaha,min lill-syrra höll på att kissa på sig!:)


Nu vet jag inte om jag ska spendera mer tid här vid datorn eller om jag ska lägga mig i sängen och kolla på lite mer SATC. En film orkar jag nog inte med,kommer somna då fan...

Ps. Jag är jäävligt nöjd med min telefon hittills! Har fått lite avundsjuka kommentarer från vissa^^ Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0