Eyy taco,vad tänker du på?

När man är så trött som jag är just nu efter att ha jobbat en vecka och gått upp alldeles för tidigt om mornarna så är man ganska lättroad av sig.
Ta nu i e.m. som ett exempel.Det var en tant som ville köpa biljett när vi satt o drack kaffe uppe i salongen och båten var helt tom.

Tant: Är det någon där nere nu?
Peter: Nej,det är det inte.
Tant: Nehee...Men kommer ni gå ner om jag går ner då?
Jonathan: Jaa... O så nickade han på huvudet.
Så tanten börjar sakta röra sig neråt för hon är så korkad att hon inte fattar att de vill sitta kvar där tills nästa brygga och det är då det roliga kommer:
Peter: Se så,ta nu och hjula ner o ta hand om henne också. Jag tänker INTE göra det!

HAHHAHA,jag höll på att skratta ihjäl mig!:D Jonathan är nämligen en person som inte hjular så lätt:P o särkilt inte ner för en trappa bort till däckskontoret. Jag satt o fnittrade för mig själv i säkert en kvart efter^^

Nu ska jag steka köttfärsen som vi ska ha till tacosen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0