Hummus

Förutom att simma så har jag även hunnit med att pröva göra hemmagjord hummus. Den vart sådär. För mycket citronsaft och vitlök tror jag...Men det var mitt första försök så nu vet jag bättre tills nästa gång!:)

Nu på kvällskvisten har jag varit och handlat åt min kära familj. Det var ganska dött på ICA maxi vid 21-tiden...Men det är bara skönt! Slipper man trängas med alla och absolut ingen kö vid kassan!

Nu är det snart dags att sova. Vaknade hyfsat tidigt imorse för en gångs skull så nu sitter jag här och gäspar.
Och imorn blir det ingen hemmadag heller. Jag ska in till stan och träffa min bästa kompis och sedan kanske shoppa lite grann. Med mina presentkort dvs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0