Postbesvikelse

Jag har suttit spänd som en pilbåge hela fm och väntat på att klockan ska bli "posten-har-kommit-tid". Går ut till brevlådan,men i posthögen ligger ingen postavi till mig! Fan då..Men det kanske har kommit nåt till mailen?
Går in och kollar och klickar på någon länk som ska visa var min telefon befinner sig. Tydligen transporteras den fortfarande,men en avi har sänts till mig så imorgon är det jag som tar en promenad ner till Trollbäcken centrum och hämtar ut min nya babe till telefon:D

Däremot hade jag fått mail om att filmen som jag beställde från Cdon.com häromdagen har sänts iväg,så kanske kan jag även hämta ut den imorn! Om den inte kommer direkt ner i brevlådan såklart,tar ju inte så mycket plats med en DVD liksom=)


(http://blog.freepeople.com/napoleon_dynamite_poster.jpg)

Detta är filmen som jag har beställt. Napoleon Dynamite heter den. Så jäääävla skön alltså! Den ska jag pigga upp sega dagar på båten med senare i vinter.

Eftersom jag har ont i halsen och har haft det i några dagar så vill jag inte riktigt gå och simma med risk för att bli förkyld på riktigt. Så idag blir det nog en promenad till Tyresö Centrum för att kopiera en gammal lönespec. Dags att sätta lite fart kanske, innan det blir mörkt! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0