Tjockisångest,men ändå glad!

Just nu sitter jag och har riktig tjockisångest. Klänningen som jag hade för ett år sedan på nyår kommer jag längre inte i. Det går inte att dra upp dragkedjan på sidan. Riktig tjockisångest!!
Skuldkänslorna ökar på ännu mer för att jag inte har rört någonting på mig idag men ändå smaskat i mig en halv wienersemla. Där gick jag ett kilo plus igen...

Men jag är inte bitter. Det är bara att ta nya tag och satsa rejält på min träning i vår nu:)

Dessutom har jag något att se fram emot imorn!
Jag och Nattis ska dra iväg på en kryssning med det stora fartyget Silja Europa!:D
Det ska bli så JÄKLA kul och skönt med ett litet avbrott i vardagen innan jobbet tar vid i helgen!


(tallinksilja.com)

Tyvärr har vi inte intagit den "riktiga" kryssningsåldern,23, ännu så avgången är tidigt på morgonen. 7.10 kastar vi loss från Värtahamnen och anländer till Åbo på kvällen istället. Dessa avgångar är det nämligen 18-årsgräns...

Här blir det också svårt att hålla nykterhetslöftet,men jag håller igen på ölen och cidern som lurar på mest kalorier.
En kryssning kan man inte vara helt nykter på,det går liksom bara inte! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0