Reservarbetare

Imorn ska jag då hoppa in och jobba eftersom jag är reserv. En flunk har försvunnit och de stod utan flunk vid avlösningen igår eftermiddag. Killen där stannade kvar,men imorn får jag ta skiten:P Jag tror ändå jag kan stå ut för på måndag får jag jobba på storbåt,det blir skönt!:)

Ikväll blir det därför en lugn kväll. Jag ska så småningom hem till Denise (om hon nu ringer nån gång!) för att spana in hennes nya boende. Nyflyttad hemifrån som hon är och antagligen har sin första natt där i lägenheten. Jag har en liten present till henne och en stor flaska mousserande som jag tänkte att vi kunde surpla i oss^^

Nu ska jag försöka packa klart min väska inför veckan på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0