Höga berg,djupa hav

Är det inte konstigt hur humöret ibland kan spela en riktigt stora spratt?

 Idag har jag haft jättekul med två vänner inne i stan. Vi åt lunch tillsammans och gick sedan till Kungsträdgården och kollade på EM-matchen. Vilket drag de var innan regnet förstörde allt!
Hur som helst,i mellanakten bestämde vi oss för att gå ut och festa ikväll. Bara hem för att duscha och byta till torra kläder först. Men redan på väg hem efter matchen så kände jag humöret och orken bara rinna av mig. Jag vet inte vad som hände,men tårarna började rinna obehindrat och huvudvärk med en hint av feberfrossa kom på köpet.
Det känns som att en expressdepression slår emot mig ibland och ikväll hände det.
Det känns väldigt jobbigt för det påverkar mina beslut och drabbar ofta,som just ikväll,mina närmsta vänner.

I'm sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0