Slitiga vardagen

Nu är jag hemma efter två oerhört slappa arbetsdagar på Söderarm. I onsdags var vi två stycken som sålde för 3000 kronor och dagen var väldigt kort. Igår var vi tre stycken(!) i byssan som sålde för ca 5000. I brist på saker att göra så spelade vi musikquiz i cirka två timmar på Stinas och min iPod. Det var riktigt kul och skönt att använda hjärnan lite grann:P Dock hann jag ju inte läsa som jag hade tänkt!

Nu är jag hemma i några dagar innan arbetsveckan över midsommar på Viberö. Idag ska jag åka och simma och sola på Eriksdalsbadet och sedan införskaffa ett friskintyg. Sånt där fint papper man måste ha för att få jobba på sjön;)

Dags att kolla upp när bussen går! Pusss heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0