Uppdatering!

Tänk vad mycket som kan hända på bara några dagar...

Konserten på torsdagkvällen var trevlig och underhållande,men inte så jättemycket mer. Jag var så himla trött så suget på att digga framför scenen var inte så stort! Särskilt inte heller när det dröjer två timmar innan huvudpersonen dyker upp på scenen....Men han är GRYM på att sjunga den där AJ:)
Fredagen blev en lång dag av hårt arbete. Tur att jag var pigg!
Lördagen skulle blivit en ännu hårdare arbetsdag,men under morgonen när jag var som mest stressad och faktiskt riktigt trött efter fredagens arbete så hände det som inte får ske. Jag skar mig själv med brödkniven rakt i handen. Det var inget litet sår heller. Plåstret och handsken som jag satte som skydd över blev ganska röda snabbt så gråten som satt i halsen kom fram och jag gick ut till matroserna som fick plåstra om handen. Morgonen slutade med att Saxarens flunk (som skulle legat stilla i några timmar) fick hoppa över till Vånö och jag åkte till SÖS där de lappade ihop mitt sår.
Nattis var snäll och ställde upp att arbeta med mig då jag hade bandagerad hand och inte fick blöta den på hela lördagen. Dock har helgens hårda arbete gjort att såret spruckit upp igen och jag vill att det ska få läka i fred så nu är jag hemma och Nattis kvar ensam på Vånö. Jag hoppas att det går bra för henne så snäll som hon är!:)


Till helgen är det dags för arbete igen på en av storbåtarna och utflykten ut till Grönskär. Det ska bli riktigt kul och jag hoppas att såret har läkt ihop tills dess:P


Ps.detta skrevs i måndags,men har inte kunnat lägga upp det förrän nu....:P DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0