Bröderna Schulman

Alex och Calle skriver Sveriges mest lästa blogg så någon av mina läsare lär ju också läsa den. Ialla fall lite då och då!
Jag tycker ibland att det kan bli lite för mycket internhumor typ,men idag skrattade jag faktiskt nästan högt!
(Skulle varit pinsamt att göra det här på båten,hade lätt gjort det hemma;)

Här kommer det roliga inlägget från Calle Schulman:


Lunchade på Gärdesgrillen. Det slog fel.


Jag
: Jag tar en gourmtrulle.
Kiosk-man: Va?
Jag: En gourmtrulle, tack. Och jag äter den här.
Kiosk-man: Vadå gourmtrulle? Menar du gourmetrulle?
Jag: Nej. Gourmt, tydligen.
Kiosk-man: Vadå "tydligen"?
Jag: Det står så. Gourmt.
Kiosk-man: Jaha. Men du vill ha en gourmetrulle?
Jag: Nej. Gourmt.
Kiosk-man: 37 kronor.
Jag: Ok. Jag tar en Pucko på det också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! fult!

2008-03-14 @ 07:10:12
Postat av: Tina

Så jävla roligt:)

2008-03-14 @ 09:30:23
URL: http://tequinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0