Dagens inköp

För er klädintresserade läsare så kommer här några bilder på vad jag köpte idag när jag gick min shoppingrunda på Söder! :)
Eller ja,så mycket runda blev det ju inte...Jag började vid Skanstull och gick längs hela Götgatan och Götgatsbacken (med en avstickare in till Indiska i Söderhallarna) till Slussens t-banestation.
Jag hittade ett par jättefina skor på Mixage som också var på rea,men tyvärr klämde de alldeles för mycket TROTS att det var min storlek. Konstigt!
Hittade även fina skor på Nilsons inne i Skrapan,men ska fundera lite för de var så dyra:P

Jaja,här är det som jag köpte ialla fall!


image93
Klänningar/tunikor från Gina Tricot. Är dock osäker på den vänstra...Behålla eller återlämna?


                       
Klicka för förstoring!

Tunikan från Gina, jeansshortsen från Indiska och smyckena från Gina som du nog ser;)        

                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0