Efter bion

Nu har jag varit hemma i cirka en timme och jag har fortfarande inte börjat packa. Jag skäms. Men det är så tråååkigt och jag orkar liksom bara inte. Vad ska jag göra för att uppmuntra mig själv? 



Bilden är tagen av Johan Nilsson och finns att skåda här. 


Filmen då? Joodå,den var helt okej! Man känner helt klart igen humorn från deras fantastiska serie Hipp Hipp! fast det var ändå inte riktigt samma kvalitet på det hela. Men det är klart att det blir olika om man jämför en sketchserie med en långfilm. Det är helt olika saker. Men det fanns gånger jag och Nattis skrattade rakt ut vilket inte de andra gästerna i salongen gjorde så mycket. Det var mer fnitter.
Jag tycker absolut att man ska se filmen Morgan Pålsson - världsreporter, men man kan lika gärna vänta på DVDn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0