Efterrätten kommer sen...

Det vart en riktigt god middag idag! Mamma hade gjort en thaigryta som var väldigt smarrig. Synd dock att det var fläskfilé för jag äter ju inte griskött längre. Det passade säkert jättebra till såsen och grönsakerna,men den där bilden av griskultingen som låg och skrek försvinner inte från min näthinna. Nää,gris kommer inte komma in i den här käften på ett bra tag.
Nu väntar jag på att den hemmagjorda pannacottan ska stelna,sen ska jag äta den med bjönbär till. Hoppas det blir mycket godare än de torra muffinsen som jag och Denise åt igår inne i stan....

image109
Vi delade på en chokladmuffin och en blåbärsmuffin. Inga höjdare...

Teve är ingen riktig höjdare idag heller. Säsongsstart av Parlamentet,vet dock inte vilka som ska tävla idag. Men det får duga så här på söndagskvällningen!:)

PS. Slog på tv6 nu där Erik&Mackan går. Handlar om intimhygien,ganska kul faktiskt! Vilka är egentligen snuskigast av killar och tjejer?  DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0