En irriterande grej

Jag har legat i sängen nu och kollat på Let's Dance och Hjälp!. Har varit jättetrött och var precis på väg att somna till Hjälp! Men då kom jag på att jag varken tvättat bort smink eller borstat tänderna och tvingar upp mig själv. Annars ligger jag bara och tänker på det och kan inte somna.
Så tvättar man bort sminket från ögonen och blir pigg när vattnet når mina ögon.
Är det inte typiskt?


Eftersom jag nu blev så pigg så står teven fortfarande på och Nyheterna gick igång på tv4. Jag vet inte om jag ska ångra det eller vara glad för det.
En sak är ialla fall säker...jag tänker aldrig mer äta griskött!
Inte förrän det har införts en ny rutin gällande kastreringen av griskultingar!
Även fast de bara är 3 dagar gamla så kan det inte vara så jävla kul att få kulorna avskurna utan bedövning.

Usch,jag gråter för jag tycker så synd om de små kultingarna. Ni skulle sett hur det gick till och hur mycket de skrek när bonden skar med kniven. Fy faaan säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0