Hemma hos Sara

Nu är jag hemma hos Sara för första gången på länge. Vad fint hon har fått i sitt rum! En ny bred säng,skrivbord och nattduksbord. Det mesta i stilig ek:)

Idag har jag varit flitig! Men kom inte igång förrän vid halv ett,normal tid igen alltså. Inte klar innan elva som häromdagen:P Men nu är mitt rum färdigmålat och imorn ska jag pilla bort all tejp från lister och städa upp på golvet. Så imorn blir det premiär sovdags i det nymålade rummet!:D

Ikväll är det ialla fall utgång. Var det blir vet jag inte än,men ett ställe med 18-års gräns blir det ialla fall. Det är ju massa knattar med som sagt;)

Innan är det uppladdning med melodifestivalen och groggar framför teven:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0