Konstig dröm

Inatt hade jag en bisarrt konstig dröm igen.
Jag skulle gå på båten för att jobba och när jag kom ombord så såg det ut som de gamla tunnelbanevagnarna ni vet...Orangea väggar och bruna säten. Det var exakt en vagn och skakade ungefär som att vi åkte tunnelbana också. Men när jag kom upp till mässen såg den helt normal ut.
Jag frågade om vi skulle behöva ha den vagnen under hela veckan och de visste inte för Söderarm var rejält trasig i maskin. Haha,mycket konstigt!
Jag drömde även om Strömkajen. Det var så mycket snö på isen att båtarna var begravda i snön och när de backade ut så såg man bara en skorsten som rörde på sig. Märkligt att båtarna inte hade sjunkit liksom:P


Men men,nu är det dags för Oprah! Det är ett sånt roligt avsnitt när hon delar ut en massa saker till publiken:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0