Nytt i garderoben!

Nu har jag varit duktig och ansträngt mig att posa framför kameran och fotat mina inköp från gårdagen. Så se nu till att titta ordentligt på alla bilder som jag tagit! ;)

image103
Jag ääääälskar dessa jeans! Man får riktigt najs ass av dem;)

image104
Blus från H&M 198:-
Jeans från Tiger 999:-
Skor från Vagabond 550:-


image105
Me like!! Gör inte du?:)

                 
Denna topp som är svart i verkligheten kommer från H&M och kostade 98 spänn. Den är skitsnygg på och jag gillar verkligen den söta knappdetaljen i nacken!



Det var allt förutom skoputs som köptes samtidigt som skorna. Tydligen kommer blommorna förstöras lite tyvärr,men så är det ju med läderskor! Hur som helst,blev inte så mycket saker,men ändå runt 2000 i pengar. Oj,haha vad mycket det lät helt plötsligt! :D Men jeansen är jag supernöjd med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0