Roomservice del 7.

Så ligger jag då återigen i min egna sköna säng! Jajamensan,rummet är klart nu!:D

Eller ja,iaf så pass klart att jag kan sova här och möblerna kan stå mot väggarna igen^^

image87
Nu är sängen bäddad med rena rutiga lakan,very najs=)

image88
Det ser fortfarande ganska tomt ut....


...men imorn bär det av till IKEA för att inhandla skrivbord och andra diverse saker! Farmor blir förhoppningsvis mitt sällskap,hon vet inte om det än men jag vet att hon också vill dit för att köpa sängben.

Hur som helst,nu ska jag duscha av mig lite snabbt så jag blir fräsch i de rena lakanen och sedan ska jag äta yoghurt framför teven som står golvet här:P Tror att jag kanske ska börja om på Sex and the city. Man kan ju aldrig se det för många gånger liksom!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0