Shopping på schemat

God förmiddag!

Oj,vad jag har sovit gott i natt! Jag var helt utmattad igår och somnade gott vid halv elva och sov sedan i sträck till halv åtta imorse. Självklart var det för tidigt att gå upp så jag somnade om och vaknade igen vid halv nio. Sen somnade jag om igen och gick tillslut upp vid 10. Det blev iaf 11 timmar sömn vilket jag verkligen behövde!

Nu ska jag snart åka in till stan och titta lite i butiker med min vän Denise.
Det ska bli kul! Jag ska kolla efter jeans och underkläder + strumpor. Det är verkligen hål i alla mina strumpor! Haha,det är bedrövligt...
För övrigt så är det hål i alla mina favoritjeans också numera. Det är så jobbigt att de kläder man gillar mest går sönder först,men å andra sidan är det väl ganska logiskt också eftersom man använder dem mest...
Jaja,det går inte att gå runt med ett stort hål precis vid arslet på ens jeans när man jobbar så jag måste hitta nya jeans! Önska mig lycka till!


image102
Denise och jag i en väldigt kylig lifttur i Sälen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0