Spanien nästa!

Det vart aldrig någon bio igår. Det gick bara skitfilmer så det blidde 3 öl på Galways @ Kungsgatan. Mycket trevligt hade jag:) Dessvärre verkar inte min kropp gilla det lika mycket för idag vaknade jag med huvudvärk och den sitter fortfarande kvar. Jösses...

Snart är det dags att ge sig av mot stan och Arlanda Express också!:D Ååh,det ska bli så skönt att lämna Sverige för några dagar! Jag behöver det verkligen trots saker och ting verkar börja lösa sig så smått nu...Det är en stor lättnad,stenen har lämnat mitt bröst.
Men men,det lär väl inte bli nåt bloggande från Spanien. Vi får se,kanske blir en glad överraskning isåna fall;)


image120
Såhär såg det ut sist jag var i Marbella sep-04...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0