Sola sola sola!

Hujeda mig vad schleten jag var hela dagen igår! Jag och Nattis festade verkligen hela natten i fredags,jag kom i säng vid halv sex på morgonen...Men det var ju kanske inte så konstigt eftersom vi enkelt kom in på Patricia!:D
Där är det ju alltid bra drag och många killar som man kan spana in...Just denna kväll var det nog många som spanade in oss också då vi nästan aldrig var ensamma,utan det kom killar hela tiden. Tihii!^^

Trots ett tungt huvud och för lite skönhetssömn så tvingade jag upp mig själv vid halv ett för Kattis hade konsert igår i stan som jag skulle gå på. Fick den snälla äran att parkera bilen i stan och hann då hälsa på två båtar och sno en kopp kaffe:) Det gjorde susen!

Efter klassisk musik live i två timmar så åkte jag hem till Denise. Vi käkade pizza (vilket var otroligt gott!!) och kollade på Eurovision (vilket fiasko va?!) Sen sov jag gott i 10 timmar och nu har vi bara slappat i solstolarna i typ 3 timmar vid hennes pool. Snart ska vi grilla korv och sen ska jag lyssna på Kattis igen. Det vankas mors dag-konsert i Nyboda skola och då serveras det smörgåstårta. Mums! Det är så söndagar ska spenderas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0