Work,work,work...

Hej hallå!

Hemma igen efter en veckas HÅRT arbete! Jösses,vad folk det var över valborgshelgen alltså...På söndagkvällen somnade jag gott i min lilla flunkhytt och sov åtta timmar. Trots detta har jag gått som en zombie de senaste dagarna och gjort det mesta på rutin. Det har aldrig varit så skönt att komma hem och bara ligga i soffan hela dagen som idag:)

Men,jobbet har hängt med mig hem ändå idag. Efter Vånö gick jag till Söderarm och kollade läget bland varorna och lämnade lite arbetskläder. Plus en fika (som innebar endast en vatten för mig:P) med killarna som håller på att rusta för fullt just nu. Hur som helst,åkte hem och lade mig i soffan framför teven och hämtade några timmar senare datorn och har nu beställt varor både till caféet och till personalen som kommer på fredag!

Hur som helst, nu är allt jobb och slappande i soffan över efter 6 timmar och det är dags för mig att åka till donken för att inhandla middag. Mums!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0