Är det söndag eller?

Jaha,hur sjukt känns det här då?
Igår vid den här tiden satt jag på en gammal vingård belägen på ett berg ovanför Rom och åt en delikat 4-rätters med en massa vin till med min arbetskollegor. Nu sitter jag framför datorn i mitt rum hemma i lilla Kalmar igen. Kontraster? Eh,ja.

Att komma hem såhär mitt i veckan är också väldigt förvirrande. Det känns som att det är söndag idag och när man läser bloggar där folk skriver "snart är det helg igen,skönt!" så fattar jag ingenting. Vadå,det är ju söndag idag? Eller nä,juste,det är onsdag!

Jaja,ska få i mig lite mackor nu tror jag så att jag inte hungrar ihjäl inatt. Det skulle faktiskt kunna vara möjligt med tanke på hur mycket jag tänjt ut min magsäck under två dagar i Rom. Nu måste den matas hela tiden:P

Sov så gott så hörs vi mer imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0