Jag hatar hösten just nu.

Jag blev ju ordentligt förkyld för några veckor sen,näst intill sjuk till och med. Jag har äntligen börjat känna mig frisk igen från den och tänke börja träna igen.
Imorse vaknade jag med heltäppt näsborre och det har inte släppt över dagen. What the fuck liksom?

Sov väldigt dåligt pga detta inatt så jag har varit aptrött hela dagen. Orkade inte träna,men tog mig ialla fall till Friskis för att duscha och basta:) Det är så himla skönt när man är helt genomfrusen, och mycket riktigt,jag är varm igen!



Det är förresten lite roligt på Friskis här i Kalmar för damernas och herrarnas bastu ligger vägg i vägg med varandra så man kan höra vad gubbarna inne i bastun snackar om. Det känns som att nu är killarna avslöjade för hemligheten om vad de egentligen pratar om när inga tjejer är i närheten! (eller tror att vi inte är det;)

Jag kan säga att de pratar om träning,resor,mat,sport och familjen. Inget snusk än så länge alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0