Jävla mopedister!

Jag var på väg hem från skolan och stan i godan ro på min cykel. Jag var nästan hemma så jag skulle nästan precis svänga mot vänster och korsa bilvägen för att komma in på min gata. Precis då svischar det förbi en moppe i typ 50 km i timmen som med nöd och näppe missade mig!
Fatta om jag hade blivit påkörd av den,då skulle jag inte sitta här just nu kan jag ju säga!

Jag blir så jääävla förbannad! Om de nu ska envisas med att köra på gångvägen istället för bilvägen som är precis brevid så kan de väl iaf dra ner på farten när de kör förbi människor eller hålla sakta hela tiden?!
Bara några meter längre fram höll idiotjäveln på att köra in i en annan cyklist.

Nä usch,ta bort alla kaxiga 15-åriga idioter som tror att de kan allt från mopparna innan nåt allvarligt händer!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0