Music quiz

Jag och Sanna har ju som sagt startat en fin tradition varje torsdagskväll. Vi går då till en pub vid namn Mollys där vi dricker billig studentöl och spelar music quiz. Förra torsdagen spårade ur totalt efter 6-7 öl och en shot var. Kvällen slutade med att jag mådde dåligt och drog hem tidigare än de andra och Sanna blev utsedd till att vara en av spelledarna nästa vecka,alltså imorgon!:)

Här är några bilder från kvällen:


Denna är fejkad,men vi såg säkert ut såhär mot slutet av kvällen på riktigt,haha!



Me and Sanie=)


En jääääättestor mage!



Peter och Sanna



Trosans flickor=)



Porriga AC och jag....

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du gravid ???

2008-11-19 @ 16:01:09
Postat av: Tina

Vem undrar om jag är gravid?

2008-11-19 @ 22:20:47
URL: http://tequinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

you'll never know ;)

2008-11-19 @ 23:14:35
Postat av: Tina

Haha okej...?:P



And you'll never know if i'm pregnant!

2008-11-20 @ 12:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0