Öroninflammation

Idag tycker jag verkligen synd om mig själv. Igår kväll somnade jag med riktigt ont i halsen och imorse när jag vaknade hade det satt sig på ena örat istället,jag har alltså fått en däng av öroninflammation. Det gjorde så ont att jag inte ens kunde äta frukost. Under dagen blev det bättre för jag gick på ipren,men nu har jag ont igen trots en panodil på dagen och en ipren innan min lilla middag.
Jag tror febern smyger sig över mig också, jag har ont i hela kroppen och känner mig helt matt.
Jävla vårdcentraler i Kalmar som inte tar emot mig. Nu är jag tvingad att gå upp tidigt på min sovmorgon för att få tag i penicillin. Damn it!

Inget pluggande här inte. Bara ligga i soffan o titta på tv, innan jag tänker sova tidigt ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0