Torsdagsöl och musikquiz!

Nu ska jag strax cykla iväg för att utföra min och Sannas vanliga torsdagsritual. Eller vanlig är den ju inte än för det här är bara andra gången,men meningen är att det ska bli en tradition:)
Det innebär att spela musixquiz där vi spelar under lagnamnet Trosans flickor och dricker öl till det samtidigt. Väldigt trevligt:)

Som vanligt har jag inte gjort mycket vettigt under eftermiddagen. Strosade runt lite i stan och köpte nödvändigheter och kom inte hem förrän vid femtiden. Men i skolan lärde jag mig nåt nytt!
Jag fasade in en generator och fasade också ut den, utan att orsaka nån blackout ombord. Då kände jag mig stolt:)



Såhär glad var jag efter och Sanna grattade mig till en lyckad infasning. Typ ialla fall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0