Äventyren väntar...

Jepp! Imorn drar jag då till jobbet för första gången på cirka två månader! Det känns lite konstigt,men kul ska det bli=) Spännande resor mellan Stockholm och Vaxholm väntar mig! Detta eviga spacklande av mackor också,gött!


Lilla båten sig i finare väder...

Jääääättetidigt måndagmorgon möter jag upp mina kollegor på Centralen och åker på en minisemester till Rom. Där ska jag njuta av god mat,god dryck och förhoppningsvis få lite värme och lapa sol i ansiktet. Det ska bli riktigt kul!


Får se hur mycket turistande det blir,men en glass ska man väl hinna få ned?:)

På onsdagkväll kommer jag tillbaka till Kalmar och helgen som stundar då kommer också bli ett litet äventyr för sig...:)

Nu är det jag som ska försöka sova så att jag orkar upp imorn bitti!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0