Laktosintolerant?

Här sitter jag och njuter av en god middag bestående av fullkornsspagetti med bacon,champinjoner och majs i en stor röra med en massa ketchup och lite parmesanost överströdd. Till det dricker jag ett glas laktosfri mjölk.

Varför just laktosfritt då?

Jo,min rumskompis berättade att han hade "problem med magen" kan vi väl säga och att dricka/äta laktosfria produkter hjälpte han med de problemen. Eftersom jag har likadana problem så tänkte jag; varför inte pröva och se om det blir nån bättring?
Hittills har det inte gått så många dagar,men det känns ändå lite bättre faktiskt så jag prövar nån månad till med laktosfritt, så kanske jag blir kvitt mina magproblem!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0