Så mycket att göra,så lite tid!

Den som tror att studenter lever ett slappt liv tror väldigt fel! Ialla fall denna vecka och denna dag!

Har nyligen kommit hem från skolan och ett kort äventyr nere på stan där jag hämtade ut biljetterna till Björn Gustafsson och köpte ett par vantar.
Nu måste jag bestämma mig om jag ska träna eller inte för det känns som att jag inte har tid eller ork egentligen. Jag måste göra två västerbottenostpajer till kräftskivan imorn och jag måste plugga inför kommande tentor. På lördag börjar ju skiten med en sammanslagen tenta på hydraulik och förbränningslära. Mm,skoj!
Sen är det ju hockeymatch ikväll igen som alltid är kul att kolla på:) Men men,får se om det hinns med...

Nu ska jag leta recept på västerbottenpaj och sedan ska jag nog träna ändå. Jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0