After school

Nu kom jag precis hem från skolan. Eller ja,egentligen från puben. Hela klassen gick nämligen till en pub som heter Pipes of Scotland och åt en liten buffé inkl. ett glas öl för ynka 39 kronor! Det är ju helt perfekt för oss med en stram studentbudget! Dessutom är det riktigt kul att klassen umgås tillsammans och lär känna varandra lite bättre:)

Igår kväll kom jag då alltså tillbaka hit till Kalmar,direkt från Ålandskryssningen. Den var riktigt trevlig med god mat och mycket god dricka:) Däremot var jag lite trött efter lördagens utgång och en helg med flängande hit och dit så vid ett gick vi och lade oss. Det gick bra tills grannarna kom hem från "krogen" och hade efterfest. Till kl.6.
Jag såg inte så fräsch ut på söndagmorgonen.

Konstigt nog sov jag nästan ingenting i bilen på väg ner igår heller,men inatt sov jag jävligt gott och tog igen en massa sömn. Det blir nog samma inatt.

Imorn blir det tjejkväll med flickorna från klassen:) Vi har tänkt förkröka medan vi kollar på Hipp-Hipp! hemma hos Jenny och sedan blir utgång. Troligen Sjösjukan som alltid:P Det ser jag väldigt mycket fram emot! Är taggad redan nu:)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0