Är inte 119 kr/kg ett hutlöst pris på naturgodis?

För ganska exakt ett dygn sedan stod jag på ICA Maxi och plockade naturgodis i en påse. Jag fick ett sms samtidigt och noterade då att klockan var 19.52. Shit,Idol börjar ju snart!
Så det var bara att springa till kassan och checka ut min självscanner. Trots att det tar typ bara 5 minuter max att cykla hem så kände jag mig stressad och var lättad över att det inte var någon kö.
- Har du mycket varor?
- Nä,en påse typ...
- Japp,då tar vi en kontrollcheck på det här då!


Åååh,vad irriterad jag blev! Man använder ju självscanning för att slippa packa ner i vagn/korg, packa upp på rullband och sedan ner i påse.
Tur för henne att jag bara hade en plastpåse och min handväska igår och inte en hel kundvagn som förra veckan...


Jag tycker det är skitroligt att handla med en egen scanner o höra: BLIP!:)

Jag hann ialla fall hem till Idol och nu är det alldeles strax igen! Naturgodiset finns med idag igen eftersom jag köpte närmare ett halvt kilo,haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0