Det blir nog ytterligare en nyttodag...

Gårdagens kväll blev helt galen!!!!

Näärå,jag bara skoja:) Vi åkte ut till Öland och tittade på ett tjusigt fyrverkeri i Borgholms hamn. Jag hann köpa ett par gummistövlar också som jag spanat in en längre tid!:)
Sedan skulle vi ta en öl nånstans. Det var inte det lättaste eftersom typ den enda krogen var stängd och resten var bara restauranger. Tillslut hittade vi en ful liten krog där vi lyssnade till svenska sommarfavoriter som Ta mig till havet och Vill ha dig...
Hon som skulle köra oss hem blev också sugen på en öl så vi bestämde oss för att åka tillbaka till civilisationen i Kalmar. Där satt vi på Calmare studentpub och drack drinkar. Jag hann få i mig tre stycken,men det har inte förstört min dag idag så det gör inget!
Kom hem vid halv två och sov gott fram till halv elva ungefär.

Nu har jag startat en tvättmaskin och ätit frukost. Så fort jag tagit hand om min tvätt ska jag cykla till studentbiblioteket och plugga lite. Ikväll måste jag handla! Har inte mycket kvar att äta i kylen/frysen....

Men först,kolla lite andra bloggar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0