En dag på stan helt enkelt!

Nu har jag varit hemma i ungefär 1,5 dag. Tänk vad tiden flyter på!

Jag har sovit som en stock båda nätterna dessutom. Har inga problem att sova 10-11 timmar,helt sjukt!
Igår var jag inne i stan och åt lunch med min syster. Sedan var jag på min ansiktsbehandling som var väldigt skön! Hon gjorde en liten hudanalys åt mig och rekommenderade lite olika produker,men jag hade bara råd att köpa en av cirka 10. De kostade ändå ca 400 spänn styck:P Går inte riktigt ihop med min studentbudget!
Sedan tittade jag i affärer med min syster och när hon skulle gå och simma med vår storasyster så gick jag ner till Strömkajen och finåkte lite båt fram och tillbaka för att fördriva tid:) Det var kul att vara på sjön igen och träffa lite arbetskollegor!
Tillbaka vid Strömkajen så gick jag till restaurangen där jag och mina tre systrar åt middag innan vi alla gick till Operan för att se Askungen. Det var en slags modern version av Askungen och elaka styvmodern var istället en elak styvfar.
För att vara en opera så var den väldigt underhållande och vissa ställen skrattade jag faktiskt,men visst. Det finns säkert ännu roligare saker att se istället:P

Nu ska jag snart klä på mig och ringa min vän Nattis. Vi ska luncha ihop och jag tänkte faktiskt tom sätta mig och plugga lite på biblioteket. Här hemma kommer man ju inte få någon ro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0