En lååååång dag!

Åh gud i himlen och alla dess bravader vilken lååååång dag det blev i skolan!
Var där redan kl.8 för att göra klart en laboration och sedan var ordinarie skoltid 10.15 till 17. Men eftersom dagen avslutades med en labb så drog tiden över lite... Eller ja,vid 18-tiden gick jag o de andra två sista. Men vi löste iallafall hälften av uppgifterna efter dagens labb så det kändes bra att vi satt där och knåpade lite:)

Nu har jag precis ätit middag och klockan är redan halv åtta. Vad hände med pluggandet som jag skulle göra idag? Hmm,får nog skjuta upp det tills imorn...Kanske knåpa på lite engelska efter Idol:)

Gud vad tråkigt att jag bara radar upp vad jag gör om dagarna....Men jag vet inte riktigt vad jag skriva om annars just nu..Det mesta består av skolan och pluggande på fritiden nu veckan innan tentorna börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0