Jag skulle aldrig ta bläckfisk på min sushi

Idag slutade vi riktigt tidigt i skolan. En lektion mellan 8 och 9:45 bara. Jätteskönt!

Jag passade på att göra lite ärenden i stan efter det. Jag hämtade ut mina två par stövlar från Skomakarn som hade klackat om dem och sulat ena paret. Sedan gick jag till banken och hämtade ut mitt studiebidrag och fixade så att de kommer in direkt på kontot nästkommande gånger. Sen cyklade jag vidare till glasbanken som pappa kallar det (systembolaget) och inhandlade lite öl inför kvällen. Då är det kräftskiva på skolan och jag ska cykla dit tänkte jag!

Ialla fall,innan jag cyklade hem igen så unnade jag mig en lunch på stan efter att bara ha ätit matlåda till lunch i två veckor.
Det blev sushi på världens bästa sushiställe. Jag skojar inte,det är så jäääävla gott!
De gör ens sushi på beställning (tre små söta thailändskor typ) och allting är så himla färskt och gott så det bara smälter i munnen. 85 spänn för 12 bitar till lunch är inte helt fel det!:)



Nummer fem på menyn i 12-bitars variant på Kama Sushi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0