Låååååångpromenad!

Det blev en något längre promenad än vad jag hade tänkt mig. Cirka två timmar var jag ute och spatserade på Kalmars gator. Nu har jag skavskår på båda fötterna inkl. en stor blåsa,AJ!
Hade det inte varit för att det typ ösregnade i början av promenaden så skulle jag nog tagit mig kameran och fotat allting jag såg, för jag gick i princip runt hela södra Kalmar:P

Här är ialla fall fina Kalmar slott som jag gick förbi i slutet av promenaden.





Kalmar slotts allé precis intill Stadsparken


När jag gick i Stadsparken längs slottets vallgrav så bestämde jag mig för att titta ner i vattnet och se om jag hittade nåt spännande. Det gjorde jag! Nån var tydligen trött på sin cykel...^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0