Ligg kvinna ligg

Tjejkvällen igår var helt sjukt rolig! :) Så rolig att jag är baksjuk ordentligt idag,haha!
Jag som skulle plugga en massa idag...

Hur som helst,vi började med att titta på Hipp-Hipp! och Idol hemma hos Jenny. Självklart medan vi hinkade massa dricka:P Sedan spelade vi lite Guitar Hero vilket börjar bli av en klassiker på förfester här nere!
Vid 22.30 tiden ragglade vi ut på gatan och begav oss till Calmare studentpub där vi drack kvällens drink "Sour Hawaii" och shottade tequila rose och nån slags kanelvodka. Jag tror det var ungefär där det började spåra ur för min del,haha!
Vi stötte även på tre killlar från klassen som vi senare satte oss vid och ungefär där tror jag vår tjejkväll tog slut. Sen blev det bara fullt ös,medvetslös med killarna. Henrik från klassen dök upp med sin granne "Fulchipset" Niklas som bjöd på Mozartkulor. Det var gott och oväntat! Gullig gest tycker jag:)

Efter ett tag drog vi vidare till Bistro Bar på Larmtorget och jag satt bara utomhus med killarna och Sanna o snackade. Om vad minns jag faktiskt inte:P Vid halv två-snåret gav vi upp och det var återigen dags för en efterfest hemma hos Henrik. Återigen var det han,jag,Gustaf och Niklas,men även A-C från klassen som bor i närheten. Vi spelade lite Guitar Hero och det var inte lika lätt att pricka allting rätt nu som det var under förkröket. Haha,jag var nog ganska så full:)

 Idag har min sovpartner ,som nog inte var bakis, varit snäll nog att stå ut med alla mina bakisbeklagelser och lät mig också lyssna på min nya favoritbakislåt:)


Bob Dylan - Lay lady lay


Nu är det jag som byter om till mjukiskläder för att sedan gå till pizzerian och äta en fet bearnaisepizza och plugga engelska!



Ps. Massa fula bilder togs igår,det kommer upp lite senare! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0