Tankar dagen efter...

Träningen gick väldigt bra igår. Jag sprang 2 km på löpbandet på cirka 15 minuter vilket jag känner mig nöjd med:)
Sen var det bara att trampa hemåt och äta lite mellanmål och duscha,fixa i ordning sig och trampa ner till skolan där kräftskivan skulle hålla hus.

Jag var förvånad över hur lite folk det var där,men det var jättekul ändå! Jag satt med tre killar från min klass och det är ju alltid trevligt att lära känna andra människor i klassen lite bättre:)
Efter att ha grundat med två små öl och sedan två stora öl och en snaps till maten på kräftskivan kan man ju diskutera om det var ett sånt smart drag att smaska i sig två stora Jello-shots som Henrik från klassen hade gjort ute på kajen. Haha,lite annorlunda att äta sprit i någorlunda fast form,men gott var det ialla fall! Smakade som tranbärsmarmelad:)

Sen hamnade vi alla på Sjösjukan,kanske inte jätte överraskande!  Vi drack ,jag vet inte hur mycket, och vid halv ett var jag hungrig och gick och käkade på Sibylla med Henrik. Vidare på liten efterfest och där nånstans ramlade jag med cykeln och lyckades lera ner mina nytvättade jeans. Jättesmart drag Tina!:P

Idag mår jag som jag mår,men det hindrar inte att äta Jello-shots även idag:)

Haha juste! När vi var på Sjösjukan så hade jag lyckats parkera min cykel på ett ställe som inte var nåt vidare smart. Det var inne i en gång som var stängd när jag kom ut och var hungrig. Fick gå runt hela kvarteret men det var stängt överallt. Pratade med vakterna på en pub och snälla som de var så fixade en så att jag kunde få gå in och hämta min cykel och släppte ut mig genom grinden. Där lärde jag verkligen något:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0