Tiden går ju så snabbt när man har kul....

Vart fan tog den här dagen vägen?
Jag ställde klockan för att gå upp och plugga vid nio. Jag kom igång ca 10.30. Läste igenom instruktionen för labben jag skulle ha idag. Käkade lunch och började kl.13 i skolan.
Efter en labb som tog alldeles för lång tid av alla fel så hade vi ändå inte hunnit klart vid 17. Så nu blir det extra tid för mig och en till grupp på onsdag efter skolan. JIPPI!
Hemma vid halv sex,grinig för labben och så jäääävla hungrig.
Iväg till ICA Maxi med Sami och handlade,hemma vid 19 och började med middagen. Klockan 20 hade jag ätit klart och ringde min bästa vän och vi kan prata länge...:P
Så nu ligger jag här i sängen och undrar vad fan som hände med träningen på gymmet som jag skulle göra idag. Och varför har jag inte hunnit plugga nånting?

Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0