Imorgon tack!

Allt som möjligtvis kan gå fel under en dag,har gått fel för mig idag!

1. Mycket dålig hårdag
2. Hällande regn och snålblåst när jag cyklade till skolan och gick hem (uppehåll hela dagen annars)
3. Min cykel pajade på vägen till skolan och går inte att cykla på nu
4. Ännu ett par av mina favoritjeans sprack i arslet
5. När jag väl lunkat upp till Team Sportia för att de skulle fixa min cykel så var det fel affär. Den ska lämnas in nere i stan (där jag gick förbi på vägen hem från skolan och var allmänt irriterad)
6. Och på grund av detta hann jag inte träna idag heller! Lär väl inte göra det imorn heller eftersom jag är IG-barn i Elteknik och inte hann klart min labb i måndags på fyra timmar. Dessutom andra läxor att göra.
7. Jag vann inte 1 miljon kronor på min Trisslott. Hade jag gjort det skulle jag glömt allt dåligt!
8. När jag hade skrivit ett bra inlägg om allt detta och skulle publicera det, fuckade publishme.se och allting försvann

Nää,usch! Jag ser fram emot morgondagen och hoppas att den bjuder på mer trevliga händelser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0