Nya favoritställen

I torsdags var jag ute på en promenad. Gick mot Varvsholmen som jag gillar, men upptäckte den lilla udde som är strax innan och jösses, vilket ställe. Jag bara satt där i 40 minuter och njöt. Ett riktigt må-bra-ställe där jag kan sitta och filosofera i fred.





Såg en båt komma åkande också:)


Men så på fredagen var jag ute igen. Efter att ha legat i Stadsparken och läst en skolbok så bestämde jag mig för att cykla ut mot hamnen. Där finns det ett fik som jag aldrig besökt tidigare, men det ligger extremt fint med 330 graders utsikt mot Kalmarsund. Jag var frusen så jag köpte mig en varm choklad och ett wienerbröd och njöt i solen.




Här ska jag definitivt sitta en massa i vår och plugga i solen!


Nu ska jag göra mig lite middag. Det blir tomatsoppa med makaroner i. Vilken söndagsstek va?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0