Nu är hösten här enligt Waxholmsbolaget

Dagarna rullar på och vädergudarna visar mer och fler tecken på att hösten är på ingång. På torsdag mönstrar jag på Viberö igen, men denna gång i caféet och numera gäller hösttidtabellen.


Under hösten kommer denna låt (som det näst intill är en synd att lägga upp på sin blogg,men jag vill ju att många ska kunna njuta av den) gå varm i mina hörlurar.

Hoppas att kunna njuta av ännu en höst i Kalmar lite senare, men först ska jag avsluta mitt sommarliv här i Stockholm. Eller nej, vänta förresten. Jag drar ju till Göteborg imorgon.
Där får min sommar avslutas på bästa tänkbara sätt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Göteborg?! Med? Varför? :)

2009-08-17 @ 22:18:56
Postat av: Tina

Jepp! Med mig själv. För att hälsa på Gbg och dess invånare;)

2009-08-17 @ 23:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0