Blaha-blaha musik..

Trots att jag var ute igår så var jag väldigt sugen på att träna idag så släntrade iväg till Friskis på gott humör. Det goda humöret och träningslusten försvann ganska snabbt då jag insåg vilken ledare det skulle vara.
Visst,hon är väl en bra ledare men hennes musik SUGER!
Musiken är ju allt i ett träningspass, men hon verkar inte ha någon musiksmak alls och då blir det väldigt tråkigt. Så himla opersonligt att till 90% spela sådana låtar som man redan har hört på Mix Megapol och Rix FM 1000-tals gånger. Vi snackar Jill Johnson, Darin, Agnes, Avril Lavigne, Katy Perry, Pink x 3 (!) och Nickelback.
Jag kan tycka att vissa låtar av dessa artister är bra, men när alla kommer på en gång så blir det bara en enda stor mainstreammusik-röra.

Tummen upp för David Guetta-låten på passet som man faktiskt inte hör på någon av Kalmars radiokanaler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0