En liten lapp gjorde min dag redan kl.07:20

Idag är en bra dag. Nej förresten, det är till och med en väldigt bra dag!

Det är plusgrader ute och snön verkar äntligen vilja smälta bort.
Min cykel är reparerad och hemma igen. Nu kan jag cykla över trottoarkanter utan att kedjan hoppar ur.
Simulatorkörningen i skolan gick väldigt bra för en gångs skull.
Jag hittade en liten lapp i min teburk imorse som gjorde mig väldigt glatt överraskad!
Sanna och Jenny kommer hit ikväll och ska äta fläskfilé med bearnaisesås med mig. Smaskens!
Imorgon ska jag åka hem till Stockholm i fyra dagar. Det blir en helg fylld med gamla roliga återseenden och en kryssning till Åbo.
Mitt liv börjar äntligen hamna i balans igen.

Det enda problemet jag har nu är; Vad ska jag ha på mig på kryssningen? Jag köpte en klänning för nån månad sen, men jag tvivlar lite på den i det här sammanhanget. Den är inte tillräckligt "Finlandsfärjeslampig".


Njaaee, lite för blommig och lite för tantig för suparkryssning va?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0